Can't walk

Nu är jag klar, min stukade fot blev värre och nu sitter jag med is runt omkring den. Jag vet inte om den är stukad eller inte men jag kan inte röra den och knappt gå. Förhoppningsvis blir det bättre tills på lördag. Fick två tabletter nyss så det ska väl hjälpa lite också.

Nu väntar en timme här på gymmet och sen ska vi till en ATM så att vi kan ta ut pengar till mig så att jag kan betala hotellavgift och min warmup-dräkt.

Är rätt excited för att få åka hem, ta en dusch och sen gå och lägga mig! Jag har inte mycket att berätta. Eller jo, medans jag satt och kylde ner min fotled så kollade jag på våran rutin, och herregud vi kommer komma på sista plats om folk ser så tråkiga ut som dom gör.. BOOORING.

Nej nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv lite innan det är dags att åka :)

Kommentarer
Postat av: natalie

men edda då får väl du vara den som ser jätteglad ut då! :D

2010-11-10 @ 17:22:08
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0