cleaning

STÄDDAG!

Idag är det städ-dag i familjen Haynes. Alla tog ett varsitt rum och städade, och jag valde toaletten på nedervåningen. Sedan hjälptes jag och Alexa åt att städa ur deras skogarderob.. HERREGUD vad familjen har skor. 80 par skor i garderoben hittade vi, varav 3 par var mina. Sedan hittade vi även 5 skor utan matchning, och så ca 12 skor på skogrejen som hänger på väggen. + att alla har minst 2 par skor på deras rum. Och minst 20-30 par av dom skorna vi hittade var FLIPPFLOPPS!

Nu har jag städat klart mitt rum också. Anledningen till att vi städar är för att vi ska få in julgranen (i november..) och lite julpyntsgrejer. Känns lite väl tidigt, men så är det !

Jag tänkte göra ett separat inlägg om caitlyns födelsedags fest :)


Kommentarer
Postat av: Isä

Det är ju 1:a advent.

2010-11-27 @ 22:15:01
Postat av: nataliesgoesamerican

det var inte lite skor du! :D

2010-11-28 @ 21:17:20
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0