Crayon

Jag lovade en bild på min icke använda halloweenoutfit and here you have a picture


haha söt va? Jag är jätteledsen att ingen av mina kära kompisar sa "edda vill du gå ut på trick or treating med oss?".. Dock erbjöd min granne Breannah att följa med ikväll, men hur retard skulle inte det se ut? Folk skulle ju bli arga och undra varför vi inte kunde göra som alla andra och gå den rätta dagen.

Så inget halloweenfirande för mig.. Får helt enkelt komma tillbaka nästa år! Kings Island ska ju vara USA's största halloweenfest, så dit ska man ju också ta sig någon gång i sitt liv.

Imorgon är det Crazy hair and makeup day på gymmet.. Så då ska man se så galen ut som möjligt. Får se vad jag hittar på. Kamera tas med!

Kommentarer
Postat av: natalie

naaw vad gulligt! :D hihi

2010-11-02 @ 13:13:31
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0