Diva is a female version of a hustla..

Ännu en dag avklarad. Jämn-blockday idag då, med andra ord history, government, psychology och reading.

På historian började vi vårat grupp-arbete, är med Emma en jätte snäll tjej som har jättefint hår, det är liksom superlockigt. I alla fall, det gick väl helt okej, vi hade två vikarier hela lektionen så det var rätt slappt.

På government lämnade vi in våra papper för att få betyg på dom, eller vi fick betyg om dom var klara han läste inte precis igenom dom så noga. Satt och pratade med Megan medans vi fick en ny uppgift som vi faktiskt blev klara med. Megan ska köra mig imorgon innan Powderpuff matchen eftersom vi ska åka hem till Jeremy Hastie med hela junior-laget och äta mat för att sen komma tillbaka till skolan och gå igenom allting. Jag är jätte excited, förutom att det är lovat kyla, regn och snö imorgon.. Inte kul. Efter det är det Alexa's överraskningsfest.

Psykologin var jätte chill, vi gick igenom våra glosor för att sedan gå på lunch, efter lunchen pratade vi om consciousness and dreams. Vi har börjat en drömlogg den här veckan , och hittills har jag bara drömt om Johanna.. haha sedan pratade vi om avslappning och hur viss musik ska påverka din hjärna så att du lättare ska slappna av. Han satte på en CD som skulle ha en lugnande effekt och sa att vi var tillåtna att somna om vi nu skulle råka göra det. Jag var jätte nära men så ringde klockan och det var dags för Reading.

På reading satt jag mest, letade upp fakta till min argumenterade text och började min "outline" som är due imorgon.

Min träning gick bra, det var Ohio state vs. West virginia university - tema idag. Kristy är Ohio state'are och Jamie är WVU'are och det är dom två coacherna som jobbade idag.. Rätt roligt eftersom dom två lagen i princip hatar varandra. Jag fick låna en röd Ohio state tröja av Katie så jag fick en till lapp till utlottningen. Det börjar bli bättre, inte bra men bättre. På söndag har vi dress-rehearsal (träning där vi har våra dräkter, smink och hår precis som på tävlingen).

Nu ska jag förbereda mig inför imorgon, det är schoolpictures och sen måste jag ha med mig jättevarma kläder inför matchen.


Diva med Beyoncé

Kommentarer
Postat av: siri

Kul med cheerleading!:D

2010-11-05 @ 09:53:27
URL: http://siriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0