Eminem

Godkväll.

Så imorgon är det Thanksgiving då, det ska bli så himla intressant att få uppleva den här amerikanska högtiden. Högtiden man alltid hör talas om i filmer och tvprogram. Vi ska åka till Todds föräldrar runt 12-1 tiden för att äta middag och sånt med hela släkten. Senare på kvällen är det Columbus som gäller, SHOPPING! framförallt julklappar. Det är ju black friday, Leo bad mig att vara försiktig då han hört att folk dött och blivit allvarligt skadade där borta eftersom det är sån panik för att få vad man vill ha.. Men den situationen tänker jag inte sätta mig in i.

Jag blev helt plötsligt helt beroende av Eminem igen, har suttit hela kvällen och lyssnat på hans låtar och nu lyssnar jag på Battle-scenen från hans film 8mile. Jag tänkte lägga upp en video, men eftersom jag vet att många tar illa upp av fula ord och sånt, så tänker jag inte göra det.



På tal om fula ord, när jag gick in på tjejernas toalett en morgon så stod två tjejer och lyssna på musik medans dom gjorde sig iordning. Dom lyssnade på Bloodhound gang, och så frågade dom mig "Do you get offenced of cussing in songs?". Jätte snällt frågat, det hade dock aldrig hänt i sverige. Att fråga någon random människa som är i närheten när man spelar musik och fråga om dom tar illa upp av svordommar och om man borde stänga av.. Aldrig att det skulle hända i sverige. Men tänk om jag nu hade tagit illa upp, jag hade varit jätte tacksam om dom frågade istället för att bara spela och skita i vilket. Bara en tanke som flög in i mitt huvud.

Men nu ska jag sova :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Någonting som absolut skulle behöva införas även här i Sverige! Lite mer hänsyn skulle inte skada!

2010-11-25 @ 06:35:07
Postat av: nataliegoesamerican

håller med din mamma i denna fråga! :)hihi

2010-11-27 @ 18:48:08
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0