Ett farligt ställe, wal mart

ett par timmar senare och jag är 60 dollar fattigare. Att man kan köpa så mycket saker på wal mart, jag har ALDRIG spenderat mer än 40 dollar på wal mart på en gång förut.. Galet.

Jaja, nu har jag allting jag behöver för tävlingar, allt jag behöver för treble chorus + en present till courtney.. Eller massa presenter kanske jag ska säga. Vi bestämde oss (jag och kristy) för att vi skulle göra en liten "cheer-present" till henne. Med andra ord, köpa massa saker hon kommer att behöva för tävligar, hårspännen, snoddar, hårspray, en necessär, nagellacksborttagningsmedel osv. Saker ingen vill ha i present, men saker folk behöver och hatar att lägga ner pengar på. Har en fin bild på allting. Och medans jag ändå var på Wal Mart så passade jag på att köpa nytt smink som börjat ta slut.


Allting jag köpte + en skjorta. Kammarna och snoddarna delar vi på och allting på höger sida om dom är courtneys present :)


Kommentarer
Postat av: Isä

Laita vielä merkintä karttaan. Sama kuin Amandalla.

2010-11-04 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0