HAPPY THANKSGIVING! :)

Godmorgon!

Thanksgiving är här!!! Jag har precis duschat och fixat mig lite och om ca en timme bär det av till grandma and grandpa Haynes för middag med släkten. Ska bli jätte roligt, har inte träffat alla på ett par månader och dom är så himla snälla. Dock har dom alltid så svåra frågor till mig som, jaha så vad är det största yrket i sverige? HUR ska jag veta det? Jag brukar antingen hitta på något rimligt svar eller säga att jag tyvärr inte vet..

Ikväll bär det av mot Columbus, mor och far har lagt in julklappspengar så det ska handlas julklappar. Dom satte även in mina julklappspengar alltså min julklapp, så att jag kan passa på att köpa det i Columbus när jag ändå är där. Tack så mycket.

Usch kollade precis på min Ipod app om vädret, det ska tydligen snö/regna ikväll/imorgon.. Kul att shoppa då! Tur för mig att jag ska köpa vinterjacka då! Nej bara regn var det tydligen! Och det är inte ens under 10 grader, högsta temperaturen är 17 idag, och lägsta är -1. Jo men det känns jätte mycket som slutet av November.. SNÖ KOM HIT NU!

Jag tänkte inte äta någon frukost eftersom vi ändå ska äta för två veckor framåt idag.. om ett par timmar! Lika bra att ladda upp. Så om jag inte gått upp i vikt hittills, så kommer jag ha gjort det efter det här lovet! ;) Men nu ska jag göra mig klar! Så hörs vi senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

En fråga, får man en dator från skolan i usa :)?

2010-11-25 @ 21:22:46
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: nataliegoesamerican

klart du måste äta frukost! :P haha jag klara mig aldrig utan att äta frukost!

2010-11-27 @ 18:49:59
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0