KATASTROOOOF

Imorse när jag vaknade så frågade Kristy om jag ville följa med henne och Alexa till stan, Alexa skulle dansa och Kristy skulle växla in pengar. Så jag hängde på, nyvaken som jag var. Banken var dock stängd så vi satt och väntade på Alexas dans på dansstudion.

Ikväll har jag min sista träning innan våran tävling, tydligen så är en av våra toppar på sjukhuset för andningsproblem.. Så vi har 2 dagar på oss att hitta en topp och lära henne programmet/stuntet. Det här kommer bli katastrof jag lovar.

Jag har inte mycket att säga, ska packa min väska idag inför imorgon och så ska jag alldeles strax ta en dusch. Jag skriver mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0