Kathy van zeeland

Det blir sena uppdateringa på skolkvällar. Även om jag inte hade cheerleading idag så har jag inte varit hem förens nu, om man inte räknar mina 2 min som jag spenderade till att tömma väskan lite och ta ett glas vatten.

Min dag har varit bra, På psykologin pratade vi om IQ och att USA's average IQ är ca 85 eller vad det var, och Mr. Johnson skämtade till det med att säga att det var därför dom tog hit utbytesstudenter som mig för att höja deras average! haha Rätt roligt eftersom jag enligt testet vi gjorde hade "high average".

Jag fick även veta att just nu har jag 97% i engelska! I ENGELSKA, JAG HAR A I ENGELSKA! hah för tillfället, det kommer säkert sjunka lite med alla kommande uppgifter. Men jag är glad för stunden.

Efter skolan så följde jag med Kristy till affären för att handla. Vi stannade på gymmet en timme också eftersom hon var tvungen att fixa lite. Sedan bar det av mot Marietta, där åkte vi in på Giant Eagle för att storhandla. Och när jag säger storhandla så menar jag STORHANDLA, så mycket att jag till och med frågade kristy om jag skulle hämta en till kundvagn.. Vi hade minst 15 kassar med mat och annat trevligt när vi gick ut därifrån. Köpte även 10 burkar med burkmat/burkgrönsaker för våran insamling för fattiga familjer så att de kan få en Thanksgiving middag. Skolans mål är 8000 burkar (ca 10 burkar per elev) och jag får extra poäng i engelska (höjer betyget) och någon belöning i historia. Så det var verkligen värt det, med tanke på att varje burk kostade ca 85 cent. På vägen tillbaka körde vi förbi Tim Horton's drive through och köpte en varsin Brownie, som var HUR GOD SOM HELST. Helt sjukt.

När vi var i Parkersburg igen så var det 40 min innan Alexa's dans slutade så vi körde in till TJ Maxx där jag har mitt 50 dollars presentkort. Jag hittade världens sötaste väska (jag som letat efter en) som tyvärr kostade 40 dollar. Men eftersom jag inte hittade något annat och har haft det presentkortet i typ 2 månader så tyckte kristy att jag lika gärna kunde köpa den. Så nu är jag en söt väska rikare.



Är den inte söt? Den är av märket KATHY van zeeland och jag fick den billigt, orginalpris var 89 dollar. Im happy

Vi hyrde även en film, så det är filmdags ikväll igen när Kiah kommer hem! The Grown ups heter den tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är brownies din mat efter en lång skoldag med amerikans skollunch och dessutom efter en lång shoppingrunda? Du får verkligen inga näringsämnen där borta.

2010-11-23 @ 06:29:41
Postat av: natalie

awesome att du har A :D och du kommer säkert att hålla dig där! :)

jopp, väskan är sötsötsöt! :D

2010-11-23 @ 11:50:04
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Isä

Well done Edda! Keep it up! (A)

Nice bag!

2010-11-23 @ 17:04:06
Postat av: Äiti

Hienoja tuloksia koulusta koko ajan! Laukku on myös todella hieno!

Hyvää Thanksgiving-juhlaa!

2010-11-23 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0