LOOOONNNGG DAAAY

Liten nattuppdatering här, helt ärligt så är det första gången på hela dagen jag haft tid att sitta här.

Skoldagen var bra, vi gjorde ingenting speciellt det var precis som vanligt. Under lunchen skrev jag, Caitlyn och Emily upp oss på "the circle of champions" i building1. Alla som var och kollade på hypnotisten (minst 3.0 i betyg, inga bråk och mindre än två dagar frånvarande) fick skriva upp sig där, det är en STOR cirkel mitt i hallen. Kände mig lite speciell, bland alla andra 300 elever som var där ;) Eller något sånt.

Mrs Nuzum berömde mig för att jag var "ledaren" i Soprano2, eftersom jag sjöng ut högst och jag visste våran del.. Ja mamma och pappa, även jag lärde mig att sjunga ut tillslut. Jag kände mig hedrad då INGEN i soprano 2 sjunger högt.. man hör dom knappt och så får vi skäll..

Träningen gick jätte bra, gjorde mina roundoff-backhandspring's helt ensam, vissa av gångerna så stod inte ens Bryan i närheten. Den här veckans gymnastik var bättre än vanligt då Kristy hjälpte också, så vi hade två som kunde hjälpa oss, Bryan hjälpte till med running tumbling, kristy hjälpte med standing.. Sen fick man träna running tumbling själv in i the resi. Jag gillade det. På själva träningen så var vi ca 15 st utav det totala 23. Så inte mycket träning här inte, gick igenom programmet ett par gånger, sedan gick vi till våra singlestunt-grupper och dom som inte hade en hel grupp fick dela upp sig. Vi fick Holly och Leanna i vår grupp då vi inte hade någon bakperson eller framperson. Holly och Courtney turades om. Vi fick sedan 15 minuter på oss att komma på en liten stuntsekvens där våran topp var tvungen att vara uppe i luften MINST 2 åttor. Vi fick göra vad vi ville, behövde inte vara level2, så vi kunde göra iprincip vad som helst så länge toppen inte nuddade marken och vi visste vad vi gjorde.

Såhär såg våran stuntsekvens ut: Courtney gör frontwalkover till gruppen, vi kör en halfup (typ som 360, men bara ett halvt varv) till prep, single-down (snurra ett varv), fånga i cradle och sätta ner henne så att hon kan göra en frontwalkover ut. Under tiden så går Leanna (bakperson) ner på knä så att holly (andra toppen) kan göra ett handstående mot Leanna's rygg, vi basar tar sedan hennes ben och hjälper Leanna att lyfta henne till en retake (eller vad det "svenska" ordet är för det..), sedan lib på preplevel, bow n' arrow, scorpion, scale, single down. SLUT.

Slutet av träningen (slutade 30 min tidigare) så hade vi conditioning, lite stafetter och sedan massa kondition/styrka. Jag dog, jag behöver definitivt mer av detta!

Jag kom hem relativt tidigt idag, runt halv åtta. Vi åt hamburgare (hemmagjorda!!!) och sedan gick hela familjen ner (jag, kiah, alexa, kristy, todd) för att kolla på den dagliga kvällsfilmen. Det är lite som en rutin i den här familjen, att man kollar på en film på kvällen innan alla går och lägger sig. Min plan var att bara kolla lite för att sen gå och lägga mig. Men det visade sig att filmen vi kollade på var "läskig" eller, inte läskig, men lite kuslig och mystisk.. Så jag bestämde mig för att se hela så att jag i alla fall visste hur den slutade. Jag har glömt namnet nu, men något med Bones heter den. Rätt gammal film, eller ska utspela sig under 1970talet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The lovely bones?

2010-11-24 @ 12:05:38
Postat av: nataliegoesamerican

precis, det måste ha varit the lovely bones, shit den är ju hemsk. men blir så sjukt paranoid eter den!

2010-11-24 @ 21:30:49
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0