Morgonuppdatering

Godmorgon!

En liten snabbuppdatering nu innan jag åker till skolan. Bussen kommer om sådär 6 minuter och jag har jätte tråkigt. Och nu kanske ni tänker, men edda 6 minuter är ju ingenting. Jo det är massa tid om det enda man ska göra på dom 6 minutrarna är att sätta på sig skorna och stå vid ytterdörren och vänta.

Idag har jag träning så det kommer bli rätt sent med uppdatering. Näst sista träningen innan tävlingen.. galet!

Men ja, jag tänkte bara säga hej. Nu har jag 4 min kvar, så det borde bli rätt lagom! Puss på er

Kommentarer
Postat av: siri

hej, jätte bra blogg verkligen!

jag måste bara fråga, fick du välja ohio eller blev det bara så? isåfall - varför valde du ohio? :)

2010-11-09 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0