My amazing weekend

Nu är jag äntligen hemma efter en lång helg. och inga bilder har jag att bjuda på heller.

Igår kom Leanna's familj och hämtade upp mig och vi började den långa resan mot Athens. Väl där lämnade vi av våra saker på Courtney's rum och gick ut till brasan. Bonfire-parties är jätte populärt här. Massa folk kom och det var trevligt. Dock började min mage göra jätte ont och jag ville bara lägga mig ner och gråta. Men det blev bättre efter två tabletter och lite mat. Till mat fick vi, hamburgare eller korv med bröd som hennes pappa grillat. Och till min stora glädje så hade dom stora skålar med, kiwi, jordgubbar, meloner och vindruvor. Det var helt perfekt, och senare fick vi en suupergod glass-tårta. Runt 10-11 så gick vi in igen för att sitta på hennes rum jätte länge och bara prata. Vi bestämde oss för att kolla på The grudge 2, men det var något fel på ljudet. Man hörde ALLTING förutom deras prat jätte tydligt, så vi bytte film till någon annan film som jag somnade till efter 10 minuter.

Jag vaknade kl 7 av att alla var vakna och pratade, jag var halvdöd och ville bara fortsätta sova. Men vi gick upp, åt frukost, pratade och jag tvättade håret. Sedan började jag, Leanna och Courtney fixa oss inför våran dress-rehearsal idag. Mitt i alltihopa hörde vi att Fired Up var på TV så alla satte sig och kollade på det medans vi åt lite lunch för att sedan fortsätta kolla på The Ugly Truth. När vi alla var färdigsminkade, hade våra dräkter på så åkte vi mot Parkersburg. Courtney hade lite presentkort att spendera på the mall innan våran träning. Kan ju säga att nästan varenda människa kollade på oss när vi gick där i vårat smink, i våra rosetter och våra dräkter. Några frågade vart vi var i från och vissa pratade om oss (Courtneys mamma hade hört dom).

Kl 5 började våran Dress rehearsal tillsammans med Senior 4. Första timmen värmde vi upp allting och efter den timmen så fick föräldrar och folk komma och kolla på oss. Det gick helt okej, lite misstag här och där men sånt är livet. Efter våra två timmar så fick jag lov att stanna 2 timmar till eftersom Kiah hade dress rehearsal med Senior 5. Men nu är jag äntligen hemma och jag är redo att gå och lägga mig så att jag är utvilad imorgon! Den här veckan har jag skola endast måndag-onsdag. Så det är långhelg som gäller, dock spenderar jag fredag-söndag i columbus på våran tävling.

Kommentarer
Postat av: natalie

ååh lycka till på tävlingen! :D

haha, uttittad på affärer har man blivit ett x antal gånger med slalom fartdräkten på ;)

2010-11-08 @ 15:36:47
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0