Näst sista dagen den här veckan

hejsan.

Jag fann tid att uppdatera lite nu innan min träning. Jag kom precis till gymmet, det är blue and gold day (våra färger, + vit) idag och jag har 3 timmar träning.. Men jag har min lagtröja (den räknades) så jag får en "röst" i våran utlottning. VI har ju även våran pengar-tävling. Det står burkar med alla olika lags namn och för varje penny (1 cent) så får laget ett poäng, och för varje silverpeng (5cents, dimes, quaters) så tas en poäng bort. Så hela dagen har jag letat pennies av mina kompisar och dom är glada att ge bort då ingen vill ha dom.. Så jag har precis sponsrat mitt lag med 16 pennies.

Dagen har varit bra, inget speciellt har väl hänt, vi hade vikarie på government, satt i biblioteket på engelskan, var i labbet på psykologin där vi letade upp vad våra drömmar betydde.. lätt pinsamt för mig.. haha när jag klev av bussen idag efter skolan så klev jag snett och stukade foten, det gör jätte ont och vi får se hur min träning går.

Imorgon har jag endast 2 och en halv klasser. För 1st och 2nd period så kommer en hypnotisör hit och pratar och hypnotiserar folk, sen har jag 3rd, 4th och en halvtimme av 5th (för jag måste gå och äta 2nd eating group) och under min vanliga lunch-grupp så måste jag gå till kör-rummet och byta om för sen ska vi treble chorus gå och sjunga för pensionärer i kafeterian. Där är min dag imorgon! IM EXCITED!! Det är även sista dagen för den här veckan, sen är vi lediga.

Nu hade jag planerat på att gå och byta om, och kanske prova Maddie's gamla kjol (hon slutade) och sen är det dags för TRÄNING! TTYL

Kommentarer
Postat av: My

Åh vad roligt det låter med utlottningen och penga-tävlingen! Kan du inte berätta mer om det? Är det något som man skulle kunna göra här i Sverige? :D Jag är nämligen tränare och behöver lite tips på hur man kan tjänar pengar osv. (du får gärna svara till min mail!)

2010-11-18 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0