pageants och applebee's

Hemma efter en lång dag. När vi kom till gymmet så delade vi upp oss i två grupper, en som skulle ha hand om 8åringarna och yngre, och en som skulle ha 9år och äldre. Jag var i 9+gruppen. Vi var 8-9 OVA-are som hjälpte till. I våra grupper skulle vi komma på röresler till en ramsa, 2 8or dans, samt lära dom rörelser och hopp. Kl 1 kom alla barn in (sammanlagt 35 st) och vi stretchade tillsammans och delade upp oss. I min grupp var vi ledare Jag, Ashlee och Kourtney. Jag känner knappt dom och dom tror dom är bättre än alla och ville mest skryta lite om hur mycket dom kunde. Dom lyssnade inte speciellt mycket på mig och när vi i slutet skulle göra lite gymnastik i brist på annat så sa dom "should we do this just to show off? i really want to" så ja.. Inte dom roligaste gruppmedlemmarna. Men våra små cheerlleaders lärde sig ramsan och dansen och var riktigt duktiga! :)

Efter det åkte vi till Kiahs pageant. En liten tjej som är cheerleader för OVA stod uppe på scenen och gjorde sitt nummer, tror inte hon tävlade är inte säker.. I alla fall hon stod i 3,5 minuter och rockade med en rockring.. UTAN ATT TAPPA DEN EN ENDA GÅNG.. och hon gjorde rörelser och rörde sig under dom minutrarna med. Galet duktig tjej. Vi såg prisutdelningen för Little miss holly day (japp särskrivet) tror jag och sedan var det dags för Miss teen och miss holly day som var sammanslagna men tävlade separat. Tiffany var tydligen med i Miss teen klassen vilket jag inte visste förens hon klev upp där, och Kiah var i Miss gruppen. Dom var sammanlagt 8 personer, tyvärr så vann varken Tiffany eller Kiah men dom båda var duktiga.



Efter det åkte vi hem, Kiah bytte tröja och sedan till skolan för att dela ut lite flyer's för våran fundraiser till folket på Basketball bingon ikväll. Sedan APPLEBEE'S, jag höll på och dö av hunger och det verkade ju resten av parkersburg/vienna göra eftersom vi fick vänta typ 15 min för att få ett bord. Men gott var det och nu är jag så galet mätt!

Kommentarer
Postat av: natalie

shiny krona! ;)

2010-11-22 @ 18:28:37
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0