Schoool daay

Jag har precis kommit hem för första gången idag. Skoldagen var bra, hade skolfoto under engelska lektionen. Vart faktiskt rätt bra, fick se bilderna efteråt och bestämma själv om vi ville göra om det eller inte. Även den här fotograferingen var på en grön bakgrund, så vi kommer nog få välja bakgrund själv om vi har tur. Under lunchen fick vi våra report-cards för the first quater. Jag är faktiskt rätt nöjd med mina betyg.

Advanced PE - 100
American History - 83
American Government - 90
CP english 3 - 81
Psychology - 97
Treble chorus - 91
Reading - 100

Med andra ord 5 A och 2 B. Blev superglad när jag såg att jag fått ett B i engelska och ett A i treble chorus eftersom min inspelning på treble chorus gick jätte dåligt. Haha Caitlyn fick sig ett gott skratt åt mitt lilla breakdown i alla fall.. Jag grät och skrattade så galet länge.. Haha måste sett roligt ut.

På government hade vi Pizza party för Katelyn som fyllde år. Det var lite överraskning och hon blev jätte glad.

På psykologin kollade vi på en video som Mr Johnson spelat in från sin TV. Det var en show där en hypnotisör var gäst och de visade hur han arbetade. Nästa onsdag kommer det en hypnotisör hit till våran skola i lilla Ohio för att hypnotisera några elever.. Hur roligt som helst.

Under reading gick jag och Megan till the vending machine in the office. Hon har lite slappare relger då hennes mamma jobbar där och om någon frågar varför hon är där så kan hon bara säga att det är till hennes mamma. I alla fall, hon köpte en Mountain Dew och så köpte hon en Pepsi till mig. Mrs Hukill älskar oss två, andra får knappt gå till sitt skåp utanför rummet men jag kan gå till mitt skåp när jag vill och hon bryr sig inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0