Surpriseparty for alexa

Efter matchen så kom Kiah och Jess och hämtade upp mig, och körde mig till Alexas överraskningsfest. Åt lite mat och gick ner och kollade på 27 dresses tillsammans med alla ungdomar där. Efter ett tag kom Alexa och en annan tjej på den brillianta idén att vi skulle ut och Star Tripin'. Det går ut på att man går ut när det är mörkt, en person kollar upp mot stjärnorna och snurrar runt i 30 sekunder. Efter dom 30 sekunderna så lyser någon en i ögonen med en ficklampa och helt automatiskt så ramlar man ihop. Hur roligt och coolt som helst, för du kan inte göra annat än falla ihop blir liksom automatiskt. Haha vi hade rätt roligt åt det. Men så började jag frysa och Katie's (som vi var hos) bror Matt följde med mig in, vi gick ner och kollade klart på 27 dresses tillsammans med Katie och hennes kille, fler och fler kom in och satte sig så vi satte på Atlantis. Tyvärr så hann vi inte se så mycket.

Men nu ska jag sova, har samling i skolan 9.40 imorgon för the craft fair där alla körmedlemmar ska sjunga.


framsida och baksida på våra cheerleading-lag-tröjor och våra powderpuff tröjor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0