svar på kommentar, komplimang!

siri om Alexa made my day:
hej, jag måste bara säga att jag bevakar unjefär 40 bloggar (alla är utbytesstudenter eftersom jag själv vill bli en) men din är min absoluta favorit! besöker den typ 5 gånger varje dag för att kolla ifall du har uppdaterat - haha. det är kanske mest för att du är så lik mig och är så naturlig, alla andra vill alltid berätta hur rika dom är eller hur mycket kompisar de har fått.
så ja, hehe, keep up the good work! :)

awwww va snällt :D tack så mycket, du gjorde precis min dag! Min dag har inte varit den bästa, men din kommentar lyste upp allting! Va roligt att du också vill bli utbytesstudent, får du chansen, GÖR DET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0