The hotel

Nu sitter jag på hotellet, nyduschad och kollar på TV med alla andra. Jag bor i en svit med 6 andra människor, dom andra är Kristy, Kiah, Kylie, Katie, Katie's mamma och Kristen. När vi kom hit så gick vi ner och åt lite hotellmat för att sedan åka till Target. På target köpte vi massa saker, jag köpte linsvätska, tandkräm, en målarbok (my little pony) + kritor, lypsyl och handsantizier som luktar blåbär. När vi kom tillbaka till hotellet så gick vi barn ner till poolen för att bada lite. På vägen upp hämtade vi lite gratis popcorn och läsk. Så nu sitter jag här på golvet till ett av våra rum och kollar på CSI medans dom andra plattar sitt hår inför imorgon.

Imorgon har vi samling kl 8.45 så det är en tidig morgon, sedan ska vi kolla på Tiny's kl 9.30 something för att sedan själv tävla runt 10 något. Tänkte bara berätta läget lite, och nu tänkte jag måla lite i min målarbok! Herregud vad barnslig man blir när man bor här borta. Till exempel Kiah som ska flytta i Januari till ett campus till Rio Grande College eller nåt sånt, och hon ska ha massa hello kitty i sitt rum, så hon är helt galen i hello kitty nu och köper nästan allt med henne. Alla är så här borta.

Jaja, nu ska jag som sagt måla och senare platta håret lite!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tävlingen!

2010-11-13 @ 08:35:43
Postat av: Linnea

Haha my little pony målarbok, varför är jag inte förvånad? hahaha <3

2010-11-13 @ 21:12:29
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: natalie

LYCKA TILL! :D

2010-11-16 @ 13:40:22
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0