my crapy day

Okej så den här dagen har varit den värsta på länge. Ingenting gick som jag ville.

Det började redan på morgonen på bussen.. Efter att vi åkte ett litet tag så vänder bussen och åker tillbaka eftersom hon tydligen glömt någon. Så vi kom till skolan 10 minuter senare, egentligen gör inte det mig något men att sitta på bussen är inte det roligaste man kan göra. I alla fall, på P.E fick vi veta att i ca 2 veckor ska vi spela Volleyboll. Det gick helt okej, förutom att jag är i lag med Devon och Austin. Devon är snäll men att ha dom två i mitt lag SÖG. Austin tror att han är bäst i världen, så när jag innan jag kom igång missade bollen eller blev rädd, så bestämde han sig för att han skulle springa framför mig varenda gång och ta bollen ifrån mig.. Usch, jag hoppas att vi byter lag för jag vägrar spela med dom i två veckor.

På historian fick vi tillbaka vårat chapter 6-8 prov, som gick hur dåligt som helst. Jag tänker inte ens berätta mitt betyg jag fick. I alla fall så hatar Mrs Clark dåliga betyg så hon bestämde sig för att om vi rättade våra fel så skulle vi få ett halvt poäng för varje fel vi rättade under lektionen. Jag blev klar med mina fel, och jag hoppas på ett bättre betyg nu då.

Under studyhall gick jag till Mrs Hukills rum och gjorde klart min engelska och den blev faktiskt rätt bra. Får se om Mrs Roberts håller med mig. Under government fortsatte vi bara med våra frågor som vi började med förra veckan.

På psykologin hade vi ett prov, det gick faktiskt helt okej. Dock hann jag inte klart med sista uppgiften "the essay", men jag får göra klart den imorgon. Treble chorus, vi hade en vikarie, som mest stod i ett hörn och kollade. Min onsdag är räddad, meningen var att varken Jessica eller Amanda skulle vara där (dom jag sitter bredvid) men nu ska amanda vara borta imorgon istället. Det är typ det enda possitiva med min dag..

Under 8th period kommer Taylor och Megan fram till mig och berättar att Powderpuff träningen är inställd.. och är nu flyttad till tisdag,onsdag och torsdag. Med andra ord VARENDA KVÄLL SOM JAG HAR TRÄNING.. Vilket betyder att jag inte kommer kunna gå till en ENDA träning innan våran match på fredag.. Så jävla sur, och jag skulle ju hänga med Megan och Taylor idag efter skolan.. Men så blev det ju inte heller.

Så ja ni ser ju hur underbar min dag har varit. Jag känner inte för att göra någonting just nu. Så vi kanske hörs senare.

Kommentarer
Postat av: natalie

det är bara en dag edda! upp med huvudet, du är ju för sjutton gubbar i usa, deppa inte för EN mindre bra dag, du tar dig igenom det om jag känner dig rätt! :) <3

2010-11-02 @ 13:09:05
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0