English esssaaaay


The river (radio station) på min ipod och engelskan i högsta hugg!

Åh jag är halvvägs klar med min engelska uppsats. Dock är den redan för lång, men sedan ska den ju vara skriven på datorn och det ger mig lite mer plats. Ger mig lite hopp. Men jag är rätt fast, jag vet inte vad jag ska skriva. Som tur är så ska jag gå till Mrs Hukill imorgon under 3rd period så att hon kan hjälpa mig.

Om ca 30 min så kommer min värdmamma och Alexa hem med lite Bob evans mat, och Ashley Gibbs ska kanske spendera natten med Kiah eftersom hon bor i Athens (1 timme bort) och hon har inga college klasser imorgon men hon har träning här.. Så det är bara onödigt att åka hem ikväll för att komma tillbaka imorgon.

Juste, jag måste sätta på mig min fina outfit och visa er eftersom jag lämnar tillbaka den imorgon. Den är jättesöt, vem har inte velat vara en crayon på halloween liksom?

Kommentarer
Postat av: Isä

Siellähän on kylmempää kuin täällä! Meillä oli +4 aamulla. (-2 siellä kl 8)

2010-11-01 @ 12:57:14
Postat av: Anonym

Hur gammal är du? :0

2010-11-01 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0