Sista träningen

Hemma igen efter en lång dag på gymmet. Vi kom till gymmet vid halv 4, och min träning började inte förens 6, så jag bestämde mig för att ta en promenad till mcdonalds och köpa en sallad! Notera orden PROMENAD och SALLAD haha. Vi fick in en ny tjej eller hon var med i Senior5 förra året, hon lärde sig hela programmet och alla stunt på 2 timmar. Dock är hon inte med i dansen och så.. Utan ja hon är bara en nödlösning tills Holly är tillbaka.

Träningen gick i alla fall bra och jag tror att tävlingen kommer gå bra med tanke på alla omständigheter. I vilket fall så kommer mitt lag göra bra ifrån sig det lovar jag..

Imorgon är det upp kl 9 som gäller, städa lite eller ja hjälpa till med något, packa allt det sista och sedan åker vi! Bilder lovas, dock ingen video på våran rutin då vårat lag inte är på topp just nu.


glömde visa er en av mina bilder ju! haha här är sista bilden vi tog

Jag har en sista fråga, någon frivillig som vill skriva klart min engelska? tacksam för volontärer!

Kommentarer
Postat av: Isä

Ai kän do it, send it ouver.

2010-11-12 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0