GET SOME KNIVES!

Mamma som svar på din kommentar, ja det visste vi.. Eller jag vet inte om det var en övning då poliserna letade droger samtidigt.. men ja lite av en övning för mig.. hehe

Dagen har varit bra, fick jätte många snälla kommentarer från alla möjliga människor av mina kläder.. Hade min kjol, skärpet och en lila-blå HM-tröja. Jag var med och spelade volleyboll idag, vi ska ju tydligen spela volleyboll i evigheter verkar det som. Någon sa att vi skulle spela på en stor plan nästan vecka (vi har spelat turnering på två mindre planer hittills). Jag är ju i alla fall bättre än jag var när vi provade på det på Helix förra året. Hehe jag kan faktiskt slå över bollen över nätet nu sådetså!

Vi hade vikarie idag på Historian och han lät oss jobba en dag till eftersom hon inte var där.. hehe SKÖNT för nu är vi klara. Dagen rullade på, hade som vanligt sjukt kul under lunchen.. jag förstår inte varför dom inte har i alla fall plastknivar i matsalen.. vi har liksom sked/gaffel i plastformat.. Och så får vi en jäkla köttbit eller en friterad kycking grej som man måste skära.. nej då ska man sitta och hugga köttbiten med sked/gaffeln som går sönder av minsta lilla.. Menmen så kan det gå.

Vi hade ett review-game på psykologin inför vårat prov på torsdag.. Enda sedan skolan började har team1 (INTE MITT LAG DÅ) vunnit varenda gång, och dom är alltid så kaxiga om det.. Haha men så idag vann MITT lag med typ dubbla poängen hur kul som helst.. Så extra poäng för mig på provet imorgon! = lättare att få ett A. Hehe

Det har regnat och blåst hela dagen vilket är supertråkigt.. jag har faktiskt hellre snö än massa regn, för snön är i alla fall mysig. När jag gick i korridoren för att hämta ett papper från Mr Johnson under 8th period så kommer en kille mot mig i korridoren och säger:
STOP!
jag - ehm.. why? (och stannar då)
han - are you the swedish chick?
jag- ehm. yes :P
han - hah cool, that's all i needed to know!


jätte random, men rätt roligt.

Efter skolan åkte vi till gymmet, gymnastik och träning var det som gällde.. Min vrist som börjat bli bra, så gör man en rondat och så gör man illa den och faller ihop. Herregud, duktigt av mig, dock lyckade jag göra en frontwalkover idag!! Var jätte uttråkad så jag testade lite, och så gick det! Underbart kallar jag det. Min singlestunt grupp blev framflyttad och vi är överlyckliga, och + att vi la till en "snurr", ett halvt varv upp till en extension. Singlestuntet blev helt plötsligt 100 gånger roligare.

Så nu sitter jag här i min säng, har precis pluggat lite psykologi och ska väl strax sova.. Ingen bild i det här inlägget heller, bara för att jag inte vet vad jag borde lägga upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0