Cookies and tumbling

Jag är så himla trött på volleyboll nu, haha vi hade blockday-idrott (1,5 timme) och våra volleyboll matcher var längre än vanligt, och vid sista matchen ville jag bara lägga mig och gråta. Haha det var hemskt. 2 veckor av volleyboll är helt enkelt förmycket. Haha, under 3rd period höll jag på att hungra ihjäl, ni vet känslan när man bara vill lägga sig och dö för att man är så hungrig? Så jag bestämde mig för att gå ner till the vendingmachine, men nej den tog inte emot pengarr innan 1.00 PM och klockan var då runt 11.. Jag kan ju berätta att den sista timmen av 3rd period var en mardröm, som tur var så hade jag engelska efter och Mrs Roberts har ALLTID Lifesavers (mint-saker man suger på så försvinner magvärken man får när man är hungrig). Underbara ting det där. Vi satt i biblioteket och fortsatte med våra argumenterande texter eller persuassive essay som det heter här. Jag blev klar, men tänkte ändå dubbel kolla imorgon under 8th period.

Lunchen idag var hysterisk. Allting var som vanligt, tills halva matsalen flög upp ur sina bänkar, skrek och freaked out. Alla sprang mot fönsterna (i den halvan av matsalen) och vi trodde det var slagsmål utanför eftersom Mr Schob sprang dit också.. Men det visade sig bara vara två små freshman-killar som hade kysst varandra eller något. Hysteriskt roligt när den nyheten nådde vårat bord.. Jag tyckte det var jätte roligt medans alla som sett det var äcklade (av någon anledning).. Jätte kul att reta Tim efteråt eftersom han var en av dom jag såg reagera på det!

Under treble chorus fick vi våra Kakor som vi sålt och jag fick tillåtelse att gå och lämna kakorna till lärarna som köpt av mig, Mrs Hukill var inte där för tillfället men Annie sa att hon kunde säga till när hon kom tillbaka och Mrs Presley och Mrs Chase blev överlyckliga när dom såg mig komma med kartongerna. Dom är så snälla på the guidance office. Sedan sjöng vi lite och så var det dags för SOCIAL DEVELOPMENT! Vi hade lite kakor, chips, läsk, och annat trevligt att äta och efteråt kände man sig 100 kg tyngre. Det är nackdelen, fördelen är väl att vi slipper sjunga i 1,5 timme. Det låter rätt dåligt att vi är glada när vi slipper sjunga i treble chorus.. Men så är det faktiskt.



Efter skolan var det hem-packa väskan-gymmet. Hade tumbling och det gick HUR BRA SOM HELST. Först lyckades jag göra mina backhandsprings helt själv på golvet, utan Jeff's hjälp. Dock stod han bredvid eftersom jag är en liten mes och inte kan göra det utan honom bredvid. Sedan efter ett par gånger med roundoff-backhandsprings så bestämde sig Jeff för att sluta stå där och spotta mig.. Så jag gjorde den helt själv, sedan tvingade han mig att göra den själv typ 3 gånger! Gick superbra, och såklart så fort Jeff gick därifrån så fega jag ur och landade på ryggen istället.. Haha men JAG GJORDE DET!! Sedan har jag bara suttit på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0