My little pony

Äntligen fredag. Det har varit en riktigt bra dag, WHS-news gjorde min dag som vanligt och sedan var det dags för dodgeball på idrotten. Inte det roligaste och jag står mest mitt på planen och undviker bollen. På historian så presenterade ett par grupper sina arbeten och Mrs Clark skällde ut en grupp eftersom dom inte visste NÅGONTING.. rätt roligt att se. Sedan kläcker hon den sjukaste kommentaren någonsin "drugs are good".. Det lät så fel, men det hon menade var att hon tyckte att det var bra med droger i samband med operationer eftersom hennes man gått igenom något utan droger och hon hade aldrig sett honom vitare i ansiktet efteråt.. Ja, Mrs. Clark har sina stunder.

Under 3rd period satt jag och målade i min målarbok, väl förberedd eftersom jag vet hur tråkigt jag får annars. Rätt underhållande det där med målarböcker! JAG VET VAD JAG ÖNSKAR MIG I JULKLAPP!! EN STOR MY LITTLE PONY! asså inte gigantisk men stor! Så om någon hittar en, köp den till mig! Tack.



Under government delade han in oss i grupper som vi ska argumentera i, vi fick rösta på lite olika ämnen och sedan grupp för grupp välja vilket ämne man ville ha och om man var för eller emot. Min grupp fick Animal Testing (for) och Gay Marriage (For). Jag är inte för animal testing, men eftersom vi inte behöver samtycka med grejen vi fick så var det väl okej. Sedan visade han oss våra testresultat, jag fick i alla fall över 90% han visste inte säkert. Men jag är nöjd!

På engelskan fick vi tillbaka våra Crucible essay's och våra prov i the crucible (hela pjäsen) fick 37/40 på uppsatsen och 89% på testet. Superglad är jag, det kanske drar upp mitt engelska betyg ytterligare! Sedan hoppas jag på ett bra resultat på våran Persuasive essay som vi lämnade in idag.

På psykologin tog vi ett left/right brain test och ett IQtest. Jag var right brained, mina resultat var left:9 right:10 så det var rätt jämt. Min IQ var 122 och då hade annan sida vi provade först (men vi kunde inte slutföra för det kostade pengar) sagt att om inte engelska var ens modersmål så skulle testet antagligen dra ner på resultatet. Vet inte om det stämde på andra sidan också men enligt Mr Johnsons kunskaper så var genomsnittet på IQ 86-120. Så jag är ju tydligen lite över medelmåttet! Vi fick tillbaka våra test och jag fick 94%. Det går jätte bra för mig nu känns det som.

Ikväll bär det av mot Athens där vi ska kolla på Ohio University - Ohio State matchen i Ishockey. Min och min familjs första ishockey match. Kaden (en av barnen som kristy är barnvakt åt) spelar ishockey så han kommer vara där och göra något i halvlekarna om jag förstod det rätt (han är jätte liten typ 5 år) så vi är där mest för hans skull. Men det ska bli roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0