Zane Ellenwood, snällast ivärlden

Godkväll..

Den här dagen har varit fylld med prov och presentationer, men det gick ju helt okej så inget att klaga på. Efter extra hjälp passet som jag spenderade inne hos Mr. Schob igen för att gå igenom resten av provet.. Ja han låter oss kolla på provet eller dom frågorna och han svarar på frågor vi inte kan. I alla fall efter det så hade jag Historia, vi hade presentationer. Första gruppen var hur duktiga som helst och det kändes som jag faktiskt lärde mig något (målet var att man skulle lära klassen något lite som en egen lektion i 5 min), andra gruppen var mer komplicerad, som tur var så pratade dom om nästan samma sak. Grupp tre var jag och Emma, vi delade ut våra worksheets och började berätta, efter lite upprepningar på frågor dom missat så ställde Mrs Clark en sista fråga innan vi fick sätta oss igen. Det gick helt okej, eller jag skulle vilja säga bra för JAG PRATADE INFÖR KLASSEN! Jag var inte ett dugg blyg eller nervös, lite när jag skulle läsa och det kom ett ord jag inte förstod men inga problem alls ju. Jag tror det är för att jag knappt känner någon där inne och jag bryr mig inte om att känna dom heller. Visst jag har ett par kompisar, Tiffany, Tiffany, Emma, Ashley (typ), Delanie (eller hur hon stavar sitt namn), Curtis och kanske någon mer. Det kan vara så att jag inte riktigt bryr mig om vad dom tyckte om min presentation och jag därför kunde slappna av? Jag vet inte, men jag är glad att det gick bra.

Efter det hade jag Government prov, det gick bra och jag tror att jag i alla fall fick ett högt B (87 eller högre satsar jag på). Resten av lektionen satt vi bara och pratade och tvingade Zane att spela upp låten han spelat in. Jag tvingade inte honom eftersom jag vet att jag själv vägrat om jag varit i hans situation, men efter att han blivit övertalad och jag fick höra.. Herregud, hur bra som helst ju! :) han är typ världens sötaste kille, typ 2 meter lång, jätte jobbigt att gå bredvid honom i korridoren och prata med honom när han måste bokstavligt talat böja ner huvudet för att se mig.. han är världens snällaste och har alltid något snällt att säga till en.

Till exempel en dag när mitt hår stod åt alla håll och det var helt enkelt inte min dag, ville bara lägga mig och sova igen så säger han "oh edda i like your hair today". Jag trodde först att han skämtade men han var tydligen seriös. Det var förresten han som kom på "feed the bear queen she rules, really cool boys pop pills" för att vi skulle komma ihåg "the bill of rights" (10 amendments). Han har även hand om WHS-news på fredagar tillsammans med Colin Becker, och det är så sjukt roligt. Det är höjdpunkten på hela veckan jag lovar. Varenda fredagsmorgon sitter jag och Tiffany och väntar intensivt på att tjejen i högtalaren ska säga "and now, if you could please turn on your television for the WHS-news". Okej nu skrev jag nästan en hel uppsats om honom.. hehe my bad.


Zane till höger!


stillbild från WHS-news. Colin becker och zane gör en explosion..


Colin och Zane. Colin var årets homecoming king, han är typ populärast på skolan.

Nej nu vart det mycket zane.. haha tänkte bara berätta om hur underbara vissa människor är här borta. SÅÅÅ, efter Government så hade jag i alla fall Psykologi, innan lunch vilket var ca 30 min så skrev vi ner lite nya ord vi skulle lära oss och Courtney målade en my little pony teckning till mig (från hennes målarbok) som jag satte upp i mitt skåp. Efter lunchen så hade vi ett test, jag som var rätt bra förberedd tyckte att det var rätt lätt.

Sista lektionen var Reading, jag gjorde klart min engelska och mina psykologiglosor. Så jag är helt läxfri! Skönt!

Träningen gick bra, inte ens jobbigt. Tråkigt, jag som ville få träningsvärk och känna att jag tränat. Men vi ska börja med conditioning snart! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: natalie

om det inte var jobbigt så är det bara att ta i mer ;) och zane lät ju som en helt okej kille ;)

2010-11-20 @ 21:44:30
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0