Caitlyn's sweet sixteen

Gårdagen var hur rolig som helst. Caitlyn hämtade upp mig och vi åkte för att hämta upp Katelyn. Rätt förvirrande att umgås med två med samma namn samtidigt.. Vi åkte mot Bion och Caitlyn betalade in oss med sitt presentkort. Biosalonger i USA har inga bestämda platser, så du går in och väljer en plats helt random och sätter dig ner. Rätt skönt. Filmen BURLESQUE var jätte bra, i huvudrollerna Christina Aguilera och Cher. Handlade om Christina aguilera (annat namn i filmen såklart) som lämnar Iowa för Los angeles, hon vill bli en känd sångerska, dansös eller något annat i den stilen. När hon en dag råkar kliva in i en Burlesque-bar. Hon blir imponerad av vad de håller på med och vill genast börja jobba där. Så det är om hennes kamp att bli en burlesque dansös. Och Cher är tjejen som äger stället. Love it

Efter bion åkte vi hem, men på vägen hem stannade vi vid en park FULL med julgransbelysningar. Jag blev 4 år igen och alla skrattade åt hur lycklig jag blev. Caitlyns mamma parkerade så att vi tre tjejer kunde gå ut, eller jag kunde gå ut och ta kort och dom andra hålla mig sällskap.


Dom hade alla möjliga olika sorters grejer, vissa av dom var animationer


ska föreställa en karusell


kuber med bokstäver som formade ett ord, dock är det här bakifrån


the tunnel of light



haha the tunnel of light, officiellt sprungen av edda och caitlyn! haha

Alla bilder och filmen i inlägget är inspelade/tagna med min ipod! :) Rätt okej för att vara mörkt ute.

Efter våran lilla springtur så var det dags för oss att åka hem. Vi satte oss och kolla på TV och väntade på Emily, jag somnade i typ 10 min innan hon kom. Då satte vi oss på caitlyns rum och jag somnade igen, min första avslappnande sömn i en säng kom, efter ca 34 vakna timmar. Sov kanske en timme eller så, skulle jag gissa på och efter det satte vi oss och kollade på Vampire's suck på min Ipod. Rätt kul när 4 pers försöker sitta och kolla på en IPOD, påminner mig om Rock For Moc förra året, fast den här gången hade vi ju högtalare i alla fall ;)

Vi satt och bara pratade ett tag och sen kom hennes pappa med Pizza, så Pizza blev det. Sedan somnade vi ute i vardagsrummet. Idag har vi bara ätit lite tårta (chocolate chip tårta, såg ut som en gigantisk kaka bara) och umgåtts. Jag fick över mina filmer också så jag ska visa filmerna jag sparat på min kamera i ett par månader!


Caitlyn var sugen på tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0