long and boring sunday

Godmorgon sverige!

Jag vaknade runt 11 idag och har precis tagit en dusch. Idag har jag inga större planer, det är någon dude här och pratar med Kristy, jag har ingen aning om vad han gör men antagligen någonslags försäljare. Okej jag fick precis veta att han var här för att demonstrera en dammsugare. Kristy var intresserad av den, men priset var väl mindre roligt, ca 2000 DOLLAR.. 14000 kr, för en dammsugare.. Den måste vara jäkligt speciell.

Kollade precis på min bloglovin'-statistik, och såg att jag tappat 3 läsare.. Tråkigt, men jag tvingar ingen att läsa :) Jätte glad för er andra som fortsätter läsa!

Jag har suttit i ca 10 min nu och bara stirrat på mitt inlägg för att försöka komma på något att skriva om. Jag tror det är ett tecken på att jag borde avsluta och göra något annat! Så vi får höras senare :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Isä

Kanske samma som här i Sverige kostar 40000 kr!

2010-11-28 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0