Crazy hair and makeup day

Godkväll

Idag var en bättre dag, började dagen med att spela volleyboll med samma dåliga lag som nu gnällde lite så fort bollen nuddat dom (båda mina lagkamrater är killar). Dom stod hela idrottslektionen och sa : Åhhh det gör så jäääkla ont på min arm där bollen träffade. Men bollen träffade ju mig också och inte gjorde det speciellt ont, det kändes men det gjorde INTE ont. Haha förlåt för att jag är så negativ jag gillar bara inte mina lagkompisar.

På historian fick vi två och två läsa en dikt.. EN DIKT, på HISTORIAN. Fast det visade ju sig att det hade med imperalism eller något sånt att göra. Jaja, detaljer ;) Studyhall spenderade jag med att lyssna på min Ipod och skriva ner låttexter lite random på ett papper. Jag hade absolut ingenting att göra. Så då sitter man och SER upptagen ut så att kalkonen (har ingen aning om vad hon heter, hon är gammal och ser ut som en kalkon och elak är hon också) inte ska skälla på en.

Under government lektionen satt vi och jobbade på våra frågor, blev dock inte klar igen.. Men jag får väl helt enkelt gå till Mr. Schob's rum imorgon som vanligt.. Får se vad jag hittar på.

Under engelskan valde vi ämnen som vi ville skriva om, jag valde "döds straff" och nu alla kära helix-folk som hade teknik med mig förra året.. Haha någon som känner igen sig? Jag fick även veta att dödstraff är lagligt här i Ohio, dock är jag rätt emot det.

Efter lunchen då ingenting intressant hände så hade jag Psykologi, vi fick tillbaka våra prov och jag fick göra klart mitt. Dock la jag inte till något mer eftersom det stod still i min hjärna. Vi fick se våra betyg och jag har nu 97% i psykologi, tack vare extra poängen vi fick idag. Det var nämligen så att Mr Johnson ger extra poäng om man skrivit ner prov och läxor i sin "planner". Så 5 minuter innan han ropade upp mitt namn så skrev jag snabbt ner förra veckans prov och sånt, och tack vare det så fick jag extra poäng.. hehe

Jag fick även se mitt historia betyg idag.. Det är sorgligt och jag vill bara gråta, det är nu en 84.. Så med andra ord ett B.. Det gick från 97 till 99 till 92 till 84. Men jag ska prata med Mrs Clark! hehe

Efter skolan var det direkt till gymmet. Det var Crazy Hair and Make up day idag så alla (många) såg jätte galna ut. Har lite bilder att visa


MaKayla och Kiah, Kiah är ansvarig för bådas hår och sminkning skulle jag gissa på.. :)


jag och Celeste :) Min sminkning ser inte så crazy ut jämfört med Celestes.. haha men min ögonskugga var .. överdriven! OCH jag hade röda läppar vilket aldrig händer. Jag kom på att Celeste såg ut som en indianbarbie eftersom hennes läppar var rosa och glittriga.

Det var i princip min dag. Nu ska jag gå ner och kolla om mina lakan är klartorkade så att jag har något att sova på!

Kommentarer
Postat av: Äiti

84% är väl inte så dåligt resultat i amerikanska historian på engelska men ja förstår att du är ledsen för B:et efter andra bra provresultat. Nu börjar en ny period så allting är möjligt igen!

Puss

2010-11-03 @ 06:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0