Jacked Up Juniors. powderpuff

Efter skolan åkte jag och Megan tillsammans med hennes kompis hem till Jeremy Hastie's hus. Där samlades alla coacher och junior-powderpuff-spelare och åt lite mat. Jeremy var inte hemma då han hade Basketball tryouts. Efter maten satt alla och bara pratade med varandra och Erin bestämde sig för att hon ville fixa allas hår. Eller det var väl mer att folk frågade henne. Så hälften av vårat lag hade inbakade flätor i håret och annat trevligt.


mo coe som jag av någon anledning var rädd för i början.. och tro mig det finns anledningar men annars är hon världens snällaste och roligaste.


Grace, hon skulle inte spela så jag tog ett kort på henne innan hon åkte :)


Erin fixar mitt hår

Vi klädde på oss ordentligt, (underställströja, två långärmade tröjor, lagtröjorna, leggins, mjukisbyxor, två par strumpor) och åkte tillbaka till skolan. Vi målade svarta streck under ögonen på oss och sedan träffades vi nere på football-planen. Jag hade noll koll vad vi gjorde eftersom jag inte varit på någon träning. Kallt som satan var det också, trodde jag skulle frysa ihjäl.


Girls ready to fight!


:) <3


before warmups.

Matchen började, som var på två gånger 30 minuter, enda gången klockan stannade var om någon blev skadad, under timeouts och under halvlek. Inget tacklande, det var flagfootball, men mycket roligare eftersom det var dödsseriöst. Jag fick spela för första gången precis innan halvlek, var defense, right-inline eller något liknande hette min position. Min uppgift var, spring efter person med boll, ta flaggan. Jag hann spela ett spel innan halvleks-klockan ringde. Vi hade 10 minuter paus och sedan ut och spela igen, spelade ett spel igen, råkade ta en tjejs flagga eftersom jag var nästan helt säker på att hon hade bollen fast hon inte hade det.. Surt. Mo blev utvisad och hon var såå arg (säger ju att det finns anleding att vara rädd för henne). Det var 8-8 (en touchdown var) enda tills det var 15 minuter kvar av andra halvlek.. Då får dom där jäkla seniors in en touchdown, dock får dom inte "extra poängen" eftersom de missar kicken. Efter en touchdown sparkar lagets kicker bollen och ska försöka träffa genom dom där stora metallpelarna. Så resultatet blev tyvärr 14-8 till dom..


Juniors cheerleaders. Tjejerna spelar amerikansk fotboll, killarna är cheerleaders.


Seniors cheerleaders. Jag kände tre av fyra cheerleaders, Greg, Josh och Cory.


vit/svarta - seniors, gråa -juniors


Våra cheerleaders under halvlek


Jacked Up Juniors - laget :)

Kommentarer
Postat av: natalie

hah det syns ju hur kallt det är! x)

2010-11-06 @ 16:17:56
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0