Wal mart

Hejsan

Ännu en dag på gymmet. Har precis avslutat mitt gymnastikpass, det gick helt okej idag. Jeff påstår att jag kan göra mina roundoff-backhandspring helt själv på golvet. Men jag tvivlar, jag är väl medveten om att han inte spottar mig mycket alls. Men när jag börjar min flickis så hoppar jag såå högt att mina händer knappt nuddar golvet. Dom säger jämt att dom borde lära mig en tuck eller en layout istället för en flickis. För så högt flyger jag, och när jag säger flyger så menar jag flyger för jag är i luften så sjukt länge.

Så skoldagen var bra, blockday som varje onsdag. På P.E spelade vi volleyboll igen, Dalton hoppade in i vårat lag också och laget blev genast om möjligt flummigare. Inte jag då.. men dom där killarna, herregud. Vi vann i alla fall vår första match sen gick det utför. Men så kan det gå.

Under studyhall gick jag och fixade så att jag nu är T.A (Teachers assistant) för Mrs Hukill. För det första, hon är min favoritlärare, för det andra, jag behöver inte sitta i studyhall och ruttna nu sitter jag i Mrs Hukills rum och ruttnar. Nej men som T.A så får man sitta i lärarens klassrum och om hon/han behöver någon hjälp så hjälper man dom. Rätt skönt.

På engelskan var vi i biblioteket och sökte upp information om vårat ämne. Det går ju helt okej, men jag måste vara klar med min kladd på fredag. Hej 8th period imorgon!

Lunchen idag var tacos, jag ÄLSKAR när det är tacos i skolan.. Det är så galet gott här borta. Eller egentligen är det väl inget speciellt men om man jämför med all annan mat så är det ett himelrike.

På treble chorus gjorde vi inte mycket alls, vi sjöng lite, gick ut på scenen i aulan för att sjunga lite (har uppvisning på lördag) och sen hade vi lite social development där vi lekte lite lekar!

Snart, eller så fort Kristy jobbat klart så ska jag åka till Wal mart, köpa present till alexa, till courtney, lite saker jag behöver, och lite kläder för treble chorus. Jag älskar walmart, billigt och bra och har det mesta.

Så jag antar att jag skriver mer ikväll efter wal mart, ska ta kort på sakerna jag köpt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0