Give me novacaine

Äntligen någon hemma, Alexa kom hem för en liten stund sen.. Jag har spenderat dagen med att prata med mina svenska kompisar och kolla på Desperate housewives.. Damon kom upp och pratade med mig en stund, vi brukar träffas och prata lite på min trapp utanför huset när vi har tråkigt, inte det roligaste man kan göra men det finns inte mycket mer kul man kan göra här borta just nu.

Imorgon är det skola igen, och jag är inte pepp alls på att gå tillbaka till skolan.. Inte för att det är tråkigt, jag har faktiskt riktigt kul i skolan, det är bara så jobbigt att gå upp tidigt och plugga.. haha


Någon som vill att jag ska ha en frågestund igen? Eller något annat trevligt? KOMMENTERA i så fall.


Greenday - give me novacaine, låten som får mig att tänka på caitlyn

Kommentarer
Postat av: carolina

Hej vännen! Såg din intervju med youbetterwork ... Va roligt att du trivs och får utöva sporten i USA :) och att du har dina DCE shorts på kortet, så sött :)

2010-10-25 @ 15:22:51
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: Isä

"Inte för att det är tråkigt, jag har faktiskt riktigt kul i skolan, det är bara så jobbigt att gå upp tidigt och plugga.. "



Siis kuin kotona. :) Precis som hemma. :)



Man ska ha tråkigt ibland så att man vet när man har kul!

2010-10-25 @ 18:12:15
Postat av: Mamma

Kloka pappa!

2010-10-25 @ 19:10:04
Postat av: mamma

När blev du intervjuad? Vem är hon som intervjuade dig?

2010-10-25 @ 19:18:59
Postat av: såg intervju innan

hur mycket kostar det:O? hur mycket har du utvecklas ( vad kunde du innan, / nu. vad du nästan kan osv.) !! mer

2010-10-25 @ 19:26:12
Postat av: Anonym

frågestund!!!! Jag vill också flytta till usa och träna cheerleading! Har tusen frågor! :D

2010-10-25 @ 22:25:11
Postat av: Anonym

tack! men menade mer hur mkt det kostar övrhuvudtaget

2010-10-26 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0