october 5th 8.25 PM

Här var det tyst. Kristys dator har ett virus eller hade, så jag har inte kunnat använda hennes dator men nu sitter jag på gymmet och väntar på att åka hem..

DAGENS TRÄNING VAR AWESOME!!! eller i alla fall gymnastiken, jag klarade en flickis in i "the resi" HELT SJÄLV! herregud, hon som var min spot sa när jag klarade det själv att hon inte kunde tro att jag aldrig gjort det själv förut eftersom dom tydligen såg så bra ut!! Fatta att jag var glad, det här är dagen jag väntat på, eller egentligen har den inte kommit än eftersom jag väntar på dagen då jag kan göra det på golvet (eller ja mattan).

Dagen har varit bra, på studyhall fick vi dock lov att vara i the auditorium (aulan) och jag blev nerkallad till the guidance office för ett möte med mig, leonardo, mariana, mrs chase och våran kontaktperson Steve Flinn. Vi pratade om våra betyg och vad som förväntades av oss. Mitt D i reading är borta men jag har fortfarande ett D i engelska, men det försvinner när jag gjort min summerreading. Dom hade ingenting att påpeka för mig, men dom andra har det svårare med skolan och språket. Tydligen så går man bara i skolan till ca 12 i brazilien och här går vi till 3.12 + att både Mariana och Leonardo har fotboll (soccer) efter skolan.. Och sen ska dom hem och göra läxor.. Och jag tror inte dom har engelska i skolan, vad Mariana sa i alla fall..

Jag ska lyssna på min engelska läxa snart och sen ska jag ladda upp videon som jag och Tiffany gjorde innan homecoming, som skulle gått upp i söndags men hennes internet hatar mig.

Videon från Spirit week kommer också så fort jag hittar någon bra låt! puss

BTW ITS MY BIRTHDAY TOMORROW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0