OVA stufff

När jag kom till gymmet idag så hade dom fått in MASSA nya saker, väskor, sportbhar, sminkväskor, flaggor, mobilfodral, jersey-tröjor, rese-kuddar. Allt man kan tänka sig. Och allt i OVA-style! Helt kär är jag, i alla fall det slutade med att jag köpte en sportbh.. Kunde inte låta bli och tur var väl det, dom tog slut.. Eller ja det fanns inga small kvar så jag fick lov att ta en Medium som var liiiite stor, men efter att jag köpt den och när min träning var slut så fanns det bara Large kvar. Den är huuur snygg som helst. Och jag fick även min dräkt idag. Kjolen är jätte kort.. men dom säger att det är okej för jag kommer ha spankies under.. Men det känns fortfarande obekvämt och konstigt.


sportsbh! Är den inte supersnygg????


jag i min dräkt.. haha mitt ansikte ser roligt ut, men ja..

Träningen gick bra, vi klarade allting superbra tyckte jag.. Förutom 2-man, det är svårt för Amber vägrar ställa sig upp och låsa sitt knä så det blir astungt för mig.. Menmen, vi turades om med Youth-laget och körde varannan gång "full out" en grupp i taget. Alltså en single-stunt grupp i taget var tvungen att köra ALL gymnastik, alla hopp, och single-stuntet. Medans ALLA i laget var tvungen att göra 2-man-stuntet och pyramiden. Det kan jag kalla träning, jag var så galet slut efteråt. och stackars Katie, Little Zatta och Holly som är med i båda lagen och var tvungen att köra hela tiden. Katie höll på att spy..

Sedan satt jag kvar i gymmet till klockan nio, min träning slutade 7. Jag fick min historia läxa klar och sen hann jag kolla på Junior 4/5 typ 10000 gånger. Jag kan alla låtar och allt i deras mix eftersom jag sett dom så mycket nu.

Nu tänkte jag gå och äta något för att sedan sova! imorgon, PINK OUT, FOOTBALL-GAME, och kanske sleepover hos Caitlyn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ovat tosi hienoja nuo vaatteet! Ja sinä ennen kaikkea.

Puss och kram!

2010-10-22 @ 06:30:55
Postat av: Giina

hahah assnygga kläder! :D du ser ju ut som ett proffs nu ;)

2010-10-22 @ 09:49:52
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Linnea

snyggt! haha jobbigt med kjolen, men den måste ju vara kort så ni kan sparka och sånt... haha men såg tajt ut :S

2010-10-25 @ 15:49:19
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0