Powderpuff practice?

godmorgon

klockan är halv 10 här borta och jag är vaken av EN anledning. Jag har Powderpuff-träning idag kl 12 på football-planen. För er som inte vet vad Powderpuff matchen är, så är det när juniors möter seniors i en football-match MEN den här gången är det tjejerna som spelar football och killarna som är cheerleaders. Ska bli.. intressant, men framför allt väldigt roligt. Grejen är den att jag inte vet om jag har skjuts dit, Kristy jobbar idag tror jag så jag vet inte om hon är hemma, och jag vet inte om Kiah är vaken eftersom dom var vakna rätt länge igår och sen har hon ju kompisar över också. Åh det skulle vara så himla roligt.. Det återstår att se. Jag vaknade såhär tidigt för att vara beredd på att åka ifall jag skulle få skjuts tidigare eller något.


Warren Warriors, hjälmar

Annars har jag ingenting planerat för dagen, kommer bli en lång och tråkig dag om jag inte kan åka på min träning.. haha men jag skriver väl mer senare när jag vet vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, jättebra blogg du har!:)

Undrar om du har problem att logga in på din facebook från USA? Min kompis var nämligen i NY förra veckan och hon kunde inte logga in :( Tänkte bara på det eftersom jag ska åka som au pair till USA och vill ju gärna kunna logga in på facebook under tiden jag är där..

2010-10-24 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0