Snart är det halloween..

Nu är jag nästan helt ensam hemma, Kiah + vänner åkte till gymmet för ett tag sen för träning, todd sitter på nedervåningen och Alexa och kristy har fortfarande inte kommit hem. Jag har kollat på lite desperate housewives, men det går segt för den tillåter mig bara att kolla på ca 1 h innan jag måste vänta 1 h för att kunna fortsätta kolla.. Jag hade tänkt att hitta på något med Tiffany idag, kanske åka till the mall, men hon var redan där och kunde inte idag. Så här sitter jag i min ensamhet, borde kanske göra lite historia. Eftersom jag har 2 prov i historia nästa vecka.

jag insåg att halloween är påväg här om ett par dagar.. och jag har INGEN aning om vad jag ska klä ut mig till.. Jag tänkte ju vara supergirl igen, men jag vet inte riktigt. Kanske vill hitta på något nytt. Någon som har ett tips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan vara nyttigt att ha lite tråkigt ibland, vila både kroppen och knoppen. Det är ju mycket fart i ditt där borta.

Love you!

2010-10-24 @ 22:04:03
Postat av: Josefin

Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till på Halloween, har noll inspiration just nu haha ;)

2010-10-25 @ 22:48:36
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0