trick or treat?

Jag stannade hemma ändå, för det var inte säkert vad kristy skulle göra och hur länge hon skulle bli borta.

Och nyss knackade det på dörren, och utanför stod det massa småbarn i sina halloween-utklädnader och frågade trick-or-treat. Vi har en stor skål med godis precis innanför dörren. Och allting kändes såååå amerikanskt. Jag älskar halloween, så himla mysigt.


så där ser det ut när dom kommer, inte min bild. men alla unga kommer i en grupp av 5-10 barn.. så måste man ge ut godis till alla dom! :)

Sitter och pratar med Johanna på Facebook och gud vad jag saknar den ungen.. Vi har så galet mycket att prata om och det är blir rätt mycket när man pratar ca en gång i månaden.. haha

Jag tänkte kolla på lite mer desperate housewives och sen blir det nog att plugga lite! Det behövs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUU!

2010-10-31 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0