Bildbomb, presenter och match


min födelsedagstårta. Jag har sparat ballongernam för dom var coola! haha


jag och tårtan, Kiah "okay, so now i'm gonna take a picture of you and the cake"


Presentkort på TJ maxx, en affär med typ allt, kläder, skor, accesoarer, hushållsartiklar ALLT.. + allt är superbilligt


Present från Mor och Far! haha tack för lite svensk musik!!


och SVENSKT LÖSGODIS!!!! jag insåg inte hur mycket jag saknade det tills jag smakade.. herregud, sverige är bäst på lösgodis, punkt! Haha jag gav Tiffany en lakrits, jag trodde att hon skulle spy..


två utklipp från borlänge tidning (i guess) och DN. Serier (kärlek haha) och en artikel om Marcus Andersson och Elin Annerberg.


halsband från mamma, och som svar på postit lappen som låg med, nej jag vet inte vad det är gjort av!


mina älskade Gina tricot linnen!! Vita är nytt eftersom mitt gamla är helt förstört.. Dom andra två, från min garderob!!


Våran älskade fotbollsplan! haha eller ja, en skylt vid planen


Caitlyn och Katelyn. haha


lite av planen, publik, poängtavlan och ja..


planen och våra älskade Warriors!

Kommentarer
Postat av: Äiti

Hei! Olipa kiva nähdä kuvia. Voi hyvin!!

2010-10-13 @ 06:37:02
Postat av: mamma

Vilken fin tårta, men var ni bara 5 stycken som åt upp den?? Den ser jätte stor ut.

Halsbandet är gjort förutom dina pärlor av bilder från ellos-katalogen.

Mamma

2010-10-13 @ 16:32:07
Postat av: Giina

haha jag älskar när du lägger ut bilder! :D (Y)

2010-10-13 @ 19:37:14
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0