American History

Känner mig så fullproppad nu, har precis lagat spaghetti och köttfärssås, eller egentligen kokade jag bara spaghettin och värmde upp förra veckans köttfärssås som jag gjorde förra veckan.. herregud det är verkligen det enda jag är bra på. Jaja, Kristy sa i alla fall att det var okej för mig att göra det den här veckan också.

Inge historia har jag gjort heller, jag kollar lite på det nu men jag förstår inte riktigt vad det är vi ska kunna förutom "hela kapitel 8", men jag kan ju inte studera in varenda liten mening och varenda namn och årtal.. så ja!

Jag tänkte göra lite situps och andra magövningar strax, jag ska få mina fina abs! haha jag ska i alla fall försöka.


jag och min KÄRA historia bok på 917 sidor + register, spansk ordlista (ja det finns i typ alla böcker här) och kartor.. Så sisådär 1000ish sidor.. Roligt va?

Kommentarer
Postat av: Isä

Kunnon kirjoja siellä. :)

2010-10-21 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0