my house

Eftersom folk är nyfikna på mitt hem så kommer lite bilder.. Jag vill jätte gärna göra en video men min kamera och dator gillar inte varandra när det kommer till att lägga in videos.. sååå


mitt hus, bilden tagen från tiffanys bil.. haha


sne bild på min byrå i mitt rum


min garderob. vad är det med mig och suddiga bilder..


köket.. vi höll på att flytta om saker eftersom vi skulle få nya fönster..


vardagsrummet/hallen. Precis till höger om soffan är dörren in. och till vänster om soffan så går det en trappa ner.


trappan


vardagsrummet på nedervåningen. rätt stökigt på bilden. längst bort står en tv som inte riktigt syns. Här nere finns även Kiahs rum och ett badrum med badkar, tvättmaskin och torktumlare


vad man ser när man kommer in i huset


snacks bordet.. farligt ställe detdär. påsarna i den vita skålen är lösningen på snabb gröt. lägg innehållet i en skål, ha i 2/3 cup med vatten eller mjölk, sätt in i micron i ungefär 1.5 min.. :) och det är färdigsmaksatt också.. gott


min utsikt från mitt rum.. ursäkta rutorna, men vi har myggnät på alla fönster.

Jag hade uppenbarligen ingen bättre bild på mitt rum, eller på något av badrummen.. men jag ska fösöka fixa en video också OM ni fortfarande vill?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att se hur ditt amerikanska hem ser ut!

2010-10-23 @ 23:47:40
Postat av: Karin

en video skulle vara jätteroligt! :-)

2010-10-24 @ 11:32:41
Postat av: natalie

huset såg grymt litet ut utifrån, men inte inne..

2010-10-24 @ 12:29:11
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh, andra bilden: mias scrapbook grej av oss <3 saknar dig men du har oss alltid sittandes på din byrå ;) haha

2010-10-25 @ 15:50:20
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0