Massa prov framför mig

Lång dag.. Efter skolan idag åkte jag till gymmet för att göra en "make up" på den missade gymnastik klassen jag hade förra veckan. Det gick bra, tycker jag.. En timme gick sååå segt idag, vanligtvis går gymnastiken förbi HUR FORT SOM HELST.. Men inte idag inte, fortsatte jobba på mina flickisar och jag hoppas och hoppas att jag får till dom tills våran första tävling om ett par veckor. Vill inte bara stå där i bakgrunden bland alla andra flickis-människor.. haha skulle ju i och försig se rätt roligt ut. Medans vi väntade på att kiahs träning skulle börja och att alexas dans skulle sluta, så åkte jag, kristy och kiah till Logan's och åt lite mat. Tog deras Kickn' chicken sallad.. Jättegod, kycklingen var rätt stark (antagligen därför den heter 'kickin') och det var rätt mycket mat, så jag orkade inte hela heller.

Skolan gick bra, det är sista veckan nu innan 9veckors-perioden är slut.. I dom flesta ämnena kommer vi ha ett 9veckors-prov, med andra ord ett test på allt vi lärt oss under dom 9 veckorna. Hittills har jag fått veta Amerikansk historia, government och engelska. Finns ju i och försig inte så många andra klasser förutom Psykologi kvar som jag kan ta ett sånt test i eftersom resten är idrott, studyhall, treble chorus och reading. i Amerikan history har vi ett test på torsdag (kapitel 9) och på fredag har vi test på hela 9veckors-perioden. Jag är mest orolig för det testet eftersom mitt betyg sjunkit från 99 till 91, och det här testet avgör ca 200 poäng av den totala summan på ca 500.. Så det är nästan halva betyget. Sorgligt om jag skulle misslyckas.

Government testet är jag inte ett dugg orolig över, det är 20 frågor (multiple choise på alla) OCH han läste upp ALLA frågor i ordning idag så att vi kunde kopiera dom och plugga.. Hej jag heter Mr Schob och jag gör det lätt för mina elever.. haha men jag ska inte klaga, jag slipper ju i alla fall läsa igenom ALLTING vi gått igenom.

På engelskan har vi ett "the crucible test" på hela pjäsen + att vi har en uppsats vi ska skriva på 40 poäng, den ska vi göra hemma, vi får använda boken och gamla test.. Och den ska vara klar tills 1 november. INTE så kul eftersom alla rubriker vi skulle välja mellan var tråkiga eller svåra, men det löser sig nog.

Under reading gick jag ner till Mr Schobs rum för att fortsätta att kopiera frågor (missade några under lektionen), Taylor och hennes kompis stod där och höll på att göra tröjor inför Senior Night så jag pratade med dom lite. Mr Schob försvann mitt i lektionen (det var bara jag och taylor och hennes kompis i klassrummet).. Vi ringde honom och när han inte svarade så skickade vi ett sms.. Men ingen Schob dök upp, tack för den hjälpen liksom.

Det har regnat här nästan hela dagen, men det har varit rätt varmt ändå, 19 grader imorse när jag gick ut till bussen, jag klagar då inte.. haha

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart kommer du från? Var du med i BSA förr? :)

2010-10-26 @ 06:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0