My birthday

Hejsan!

Jag har haft en underbar födelsedag, den har varit annorlunda men bra! Har fått gratulationer hela dagen och på Treble Chorus sjöng dom för mig.

Dagen började med att jag hade extra help hos Mr. Schob, det var inte mycket till hjälp eller rättare sagt så var det snabb hjälp.. Det var tydligen inte så mycket jag behövde veta.. Så resten av extra hjälp passet satt jag och pratade med tim och ben som kollade på fotboll på tvn.. så dom var inte allt för roliga.. Sen hade vi PE, med Matball och Alternative Soccer eller vad det heter.. Det var ju inte jätte roligt.. Eller inte..

sen hade jag studyhall som var totalt vädelöst, som vanligt.. men sen hade jag engelska, och vi läste mer ur The Crucible, vi är nästan klara med Act2. Vi fick massa glosor också som vi måste kunna, det är liksom superkrångliga ord också, inte roligt..

Efter engelskan hade jag Treble chorus, det är faktiskt en rätt slapp klass. För du gör nästan ingenting och sen sjunger du lite!

Nu har jag precis slutat prata med Johanna som ringde och innan det hade jag gymnastik! Jag klarade mina flickisar på golvet idag helt utan hjälp!!! :D

Förresten har facebook blockat mig från att kommentera folks statusar.. För jag fick över 180 gratulationer, och dom tyckte att jag kommenterade för mycket på för kort tid.. Så jag är blockad från det i ett par timmar - ett par dagar.. Det suger, men så kan livet vara ibland.

puss

Kommentarer
Postat av: natalie

haha facebook blockad kan ju vara lite av det knäppaste ;)

2010-10-09 @ 12:05:34
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0