Thursday practice, 07.25 pm

Nu är min träning över.. Herregud det var nog den jobbigaste träningen på länge, längesen jag blev såhär slut.. Det gick bra, min grupp klarade "single-stunt"-bygget och allt var allmänt bra!

FACEBOOK HAR TAGIT BORT MIN BLOCKNING NU!!!! :D så nu tänker jag skriva lite här på bloggen, och sen svara på en grattis-kommentar, skriva lite till, kommentera en till. Bara för att inte få sådär igen för då tar dom bort min Facebook.. sad.

Tiffany ville gå på bio i helgen, men det kommer bli värsta jobbigt för hon har sitt "ragg", hennes kompis har sin kille och jag har ingen.. Sorgligt och jag tänker inte gå dit och vara västa 5-hjulet.. Sen är vi lediga på måndag, jag och tiffany tänkte gå och träna lite, gymma alltså. Herregud det här landet gör inte min kropp något bra alls, jag menar jag tränar hela tiden (3-4 gånger i veckan + 20-30 min idrott 4 dagar i veckan) men det känns som att mina muskler absorberar, försvinner och ersätts med fett! Jag har samma kroppsform men det är inte muskler längre känns det som.. haha så jag ska få dit lite muskler igen hade jag tänkt.

I helgen ska jag försöka hitta på något roligt, borde kanske försöka ha min och Caitlyns filmkväll, vet inte om Emily skulle vara med också men det kommer i vilket fall bli hur roligt som helst. Vi tänkte kolla på ALLA tjej filmer man kan tänka sig.

Jag har även jobbat upp mitt Reading betyg, har 100 procent nu. Inte så svårt, skulle bara skriva ikapp våra journals som jag låg lite efter med. Sen är jag NÄSTAN NÄSTAN klar med min summer reading vilket känns awesome, har 66 i engelska just nu (ett D) och summer reading är värt runt 40-50 poäng så det kommer dra upp mitt betyg mycket! AWESOME. För övrigt går det bra med mina betyg. 98-99 i historia, 87 i government, 100 i idrott, 97 i psykologi, 100 i reading, 87 i treble chorus och så min engelska då..

Det är fortfarande 40 min innan Kristy slutar (hon har två privates nu, 30 min för en). Jag har upptäckt att jag har svårt att uttrycka mig på svenska, vissa ord har jag ingen aning om i vilken ordning dom borde komma eller hur jag borde böja ordet.. Johanna skrattade åt mig och började "lära mig" att räkna..

Courtney tyckte att det var JÄTTE roligt att Good på svenska var Bra, eftersom det betyder BH på engelska.. Så hon gick runt och frågade folk hur dom mådde i hopp om att dom skulle fråga tillbaka så att hon kunde svara 'bra'.. amerikanker är så galna...

Nu ska jag äta upp mina sun-chips och bara sitta!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet själv hur tråkigt det är när ingen kommenterar och man ser att man egentligen har en massa l'sare :) fast jag vill ha mer uppdateringar och biler! :D

2010-10-09 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0