Columbus

Godmorgon

Imorse vaknade jag kl 7 av att kristy bad mig att ga ner och sova, for att fonsterkillen skulle jobba. Sa jag gick ner dit och fortsatte sova i soffan. Vaknade for nagon timme sedan och har sedan dess atit lite grot. Alexa tyckte att jag var konstig nar jag tankte ata en macka till frukost for det var ju inte frukost.. frukost var ju flingor eller grot eller agg. Haha jag vet inte om hon missat att jag atit mackor varenda morgon i typ en manad nu.. haha

Idag ska vi aka till Columbus och shoppa, Columbus ligger 2 timmar harifran och det finns hur mycket som helst dar. Tyvarr sa har inte mina pengar hunnit over till mitt kort sa jag har inga pengar.. Men det loser nog sig. det ska bli roligt i alla fall. Jag hade hoppats pa att hinna till Leannas 15ars fest eftersom hela mitt lag och min kompis och hennes syster tiffany (inte tiffany perry) kommer vara dar.. Men men , columbus fungerar ocksa!

sitter eller jag star, och ater stringcheese, det ar nog det godaste man kan ata. det ser ut som en ostpinne, och sa skalar du av ost fran den och ater.. haha det dar lat jatte konstigt men det ar i alla fall jatte gott.

Jag tankte bara beratta dagens planer, for nu ska jag ga och fixa mig. ser ut som ett troll. Vi skulle kolla efter en router idag ocksa sa INTERNET till min dator snart!!! = battre inlagg, fler bilder, fler videosar!!! IM EXCITED

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

guuud , är du verkligen i usa nu?

Hur är vädret och sånt där? x)

Skulle oxå gärna åkt dit. ;o

2010-09-26 @ 13:01:30
URL: http://http://marslammet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0