my day

Hejsan.

Jag sitter ännu en gång på gymmet och bloggar. Idag har jag faktiskt inte träning men jag har däremot en Psykologi labb som går ut på att studera ett barn i åldern 1-12 år och skriva ner beteenden som barnet har. Och vad är inte bättre än en gymnastik klass med massa småbarn? Så om 35 min ska jag sätta mig och välja ett barn och sen studera ungen.. haha jag känner mig som en creeper.. haha, men det känns bättre än att sitta på the mall och kolla på främmande ungar med Courtney haha.

Vi hade blockday idag, så det betyder 1.5 h med idrott, flag football i värmen utomhus med massa killar som tror att tjejer inte kan spela. Men jag var duktig idag faktiskt! haha efter att ha svettats sönder så hade jag studyhall i en och en halvtimme, satt och läste en bok som jag måste ha läst ut snart till min summer reading.. Efter det var det engelska och min läxa var rätt, varenda läxa går vi igenom tillsammans och kunde man inte någon så kan man bara fylla i efterhand.. haha efter en timme hade vi lunch och sen 25 min engelska till efteråt. Efter engelskan hade vi Treble Chorus där vi sjöng lite för att sedan fika med massa bakelser och annat supernyttigt (jag var inte ens hungrig vilket sög..) och lite lekar för att lära känna varandra. Ett skönt slut på dagen.

Jag tänkte börja lägga upp bilderna från Steernwheel festivalen och försöka få in filmen också.. Den vill verkligen inte vilket SUGER. Men i will do my best i promise you.

Tiffany räddade min dag också, hon tog med en av dom SUPERGODA Te-dryckerna till mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0