onsdag

det ar kvall, jag har helt glomt bort att beratta tiden har for er.. men den ar 9.30 PM nu i alla fall. Efter mitt senaste inlagg (innan svar pa kommentar inlagget) sa gick jag och stalkade en liten tjej pa 6 ar och noterade allt (nastan) hon gjorde inom 20 min haha. Nar jag kom hem stadade jag mitt rum lite och sen hjalpte Kristy mig med min middag, gjorde piroger med ost i, stek, bonor, artor och majs. Det var jatte gott. Sedan dess har jag bara last massa ur en bok jag fick lana av Tiffany som bok for Sommar lasningen. Den ar faktiskt riktigt bra och jag ar glad att jag har del tva av den ocksa..

Imorgon har jag traning igen, vi ska fa en ny topp i laget sa den dar tjejen jag berattade om tidigare slipper vi, hon ska inte sluta men hon kommer bara inte vara topp.

Jag tanker ocksa borja klaga lite pa bristen pa kommentarer, precis som Josefin gjorde. Jag vet att min uppdatering inte ar den basta, jag gor mitt basta och det blir mycket roligare och intressantare om ni kommenterar lite mer, ni far jatte garna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om, forbattra, vad jag gor bra osv sa att jag vet. Da blir det ju roligare for er ocksa om ni far som ni vill ;) haha och bristen pa bilder vet jag om, och jag tycker det ar trakigt att jag inte kan ladda upp bilder sa ofta men .. i do my best.

Annars ar ni lasare bast, ni gor min blogg vard och jag ar glad att jag kan underhalla lite manniskor i alla fall med mitt liv har borta! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att din blogg är jättebra :)

en kan du inte ha en frågestund eller nått sånt? :)

2010-09-16 @ 08:58:54
URL: http://mondoblog.se/mariaw
Postat av: F E L I C I A

DU MÅSTE SMAKA PÅ AMERIKANSKT GODIS! lova?? :D

2010-09-16 @ 11:12:41
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: sim

Din blogg är bra! :)

2010-09-16 @ 13:06:36
URL: http://simmiesim.blogg.se/
Postat av: Isä

Saat enemmän kommentteja, jos ne näkyvät heti. Kommentit innostavat kommentoimaan.

2010-09-16 @ 17:33:52
Postat av: Anonym

Hej! Du efterlyste kommentarer. Det som säkert många skulle tycka vara roligt att se är bilder från din skola och även utebilder därifrån du bor. Lite på området och kanske på huset. Sen tycker jag att det är nästan bättre att skriva kanske 2-3 gånger i veckan än varje dag. Många kanske inte hinner läsa varje dag och om man skriver mer sällan så hinner det hända saker som man vill berätta. Puss från mamma

2010-09-16 @ 18:25:02
Postat av: hanna

haha, detta kanska låter lame, men jag skickar kommentaren för att jag inte vill att du ska sluta blogga ;p låter ju nästan logiskt!

men hade varit kul om du skrivit mer om skolan och vad som händer under skoltid :D härlig blogg, kram!

2010-09-16 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0