OVA - iconz

OMG, kollade just på min blogg och såg att det är 30 jäkla grader ute och klockan är halv 8! Det har varit huuur varmt som helst idag. Det känns INTE som slutet av september kan jag ju lova er!

Tänkte visa en bild på mitt cheerleading lag, vi tog bilden i tisdags eftersom Natali slutade och vi ville ha en hejdå bild. Men så tänkte jag att jag kan ju passa på och visa er hur mitt lag ser ut (minus 3-4 personer)


som ni ser så är laget fullt med små 12-13 åringar.. hehe. Mitt lag heter Iconz.


min tjocktröja som jag fick från gymmet! Tyvärr är det lite för varmt just nu för att kunna använda den.

FÖRRESTEN VAD HÄNDE MED KOMMENTARERNA? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde försöka ta mer bilder :D

2010-09-24 @ 12:59:01
Postat av: Äiti

Hej! Vilken fin tröja! Du ska inte säga att allting är så himla lätt där. Alla får väl inte A hela tiden. Du har jobbat bra, du är duktig och har lätt att lära dig. Det därför du har fått höga betyg. Inte för att allting är så himla lätt. Så var stolt istället.

Kram

mamma

2010-09-24 @ 16:12:09
Postat av: Isä

Ota pois moderointi niin saat enemmän kommentteja. On kiva lukea mitä muut ovat kirjoittaneet ja ehkä jatkaa samasta aiheesta.

2010-09-24 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0