@ the fair

Godkväll!

Kolla, äntligen har jag min dator igen! Haha men det är bara för att jag är hemma hos min nya kompis Tiffany. Jag har treble chorus med henne och vi träffades på the fair idag och umgicks med henne resten av dagen och kvällen. Vi kollade på alla möjliga djur och hon har 6 kaniner och 2 får där. Vi har så galet mycket gemensamt och jag gillar verkligen den tjejen. Just nu sitter vi hemma hos henne och hon har en katt som heter KitKat, som chockladen. Haha, imorgon ska vi ut och åka båt, ska bli hur roligt som helst. Jag ska snart lägga upp alla mina USA bilder, i promise! Haha vi ska ta lite bilder snart också, det kommer bli awesome.

Jag har inte så mycket bilder från idag, men jag har faktiskt en video där Tiffany säger dom svenska ord som hon kan. :) ska försöka att ladda upp den här. Okej jag kan verkligen inte få över videon till min dator, så vi ska göra en ny på min dator, och bilderna tar evigheter och ladda upp men jag ska göra lite fler försök..


mitt fina pass


Leanna med hennes höna



Kommentarer
Postat av: natalie

om bilderna tar evigheter så tycker jag att du ska skaffa ett konto på picnik.com :P där kan man göra om storleken på bilderna och redigera lite! funkar jättebra för mig och bilderna går mycket lättare in på min blogg ;)

hoppas du har det bra! :)

2010-09-05 @ 11:06:14
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0