NERD-DAY

Nu har jag haft min trejde träning den här veckan, irad.. haha det gick bra vi övade mest på "running tumbling" delen och även lite two-man-stunt. Jag har fått byta grupp, så nu är jag i en two man grupp, alltså det är en bakperson och en mainbase och en topp. Det går hur bra som helst och jag känner mig som världens starkaste människa, för hon gör sig själv hur lätt som helst och hon är liksom minst 10 cm längre än mig.. Sen när jag skulle prova i Kaylas grupp så gick det inte alls eftersom hon inte är speciellt bra. haha

Skoldagen idag var AWESOME! På riktigt. Det var Nerd-day och vissa gick verkligen in för det, mitt bena, stora glasögon, svarta byxor och en vit skjorta med hängslen, byxorna uppvikta, det såg awesome ut.. haha själv hade jag en blå skjorta knäppt och mina glasögon. Jag såg kanske inte sådär jätte nördig men jag kände mig nördig, sjukt nördig. Aldrig i livet att jag går med en skjorta knäppt sådär igen. Haha, jag har köpt min homecomingbiljett också 15 jäkla dollar men det kommer vara så galet värt det!

Först satt vi i vårat hemklassrum i evigheter, vi började på våran dörrdekoration, bäst dekoration inför homecoming vinner. Vi målade en fotbollsspelare med en warriors-hjälm och en blå kappa som höll i en nörds tröja (superhero&nerd day tema). Fotbollsspelaren representerade såklart WARREN och nörden representerade Parkersburg South som vi möter imorgon. Jag har ingen färdig bild av det men ni ska få se ett par dåliga bilder av skissen.



visst är han duktig? galet


såhär ser mitt hemklassrum ut. not too exciting..

På american history skulle alla välja 3-5 viktiga händelser från sin händelse eller årtal som vi skrev om förra veckan. Resten av klassen skulle sen anteckna allting, jag HATAR att anteckna när folk pratar.. Så jag fick inte ner så mycket, för det första eftersom dom pratar så otydligt och för det andra för att jag inte hänger med medans jag skriver. Jaja, jag ska prata med henne imorgon och se vad hon kan göra åt saken, antagligen inte mycket.

Sen hade vi american government, vi blev indelade i grupper och vi fick lite frågor och uppgifter att jobba med, vi blev klara och det känns jätte skönt. Sen hade vi psykologi, vi var i datorsalen och gjorde lite tester och skrev lite. Mitt i hade vi lunch, och sen fick vi komma tillbaka igen. Jag tog ett litet smygkort på en av the nerds, jag tror han upptäckte mig för han gick iväg.. haha jag tror inte jag ska satsa på att bli paparazzi..

Sista lektionen var Reading, jag gillar verkligen inte Heath i min klass.. Han är otrevlig och rätt jag vet inte.. han säger saker som äcklar mig, asså verkligen äckliga super vidriga saker.. Så idag när jag satt vid datorn och gjorde klart min psykologi så ser jag honom ta min väska lägga den på golvet, ta mina böcker från bordet och lägga dom bredvid min väska. Jag blir skit sur och kollar på honom, Mo ser min reaktion och säger något till Heath om det att han tog min plats och allt han säger är "i don't care". I alla fall när jag kom tillbaka ställde jag mig bredvid honom.

han - what?
jag - well, maybe you should move, its my seat..
han - oh im sorry i didnt know
jag - yeah right, thats why you moved my stuff to the floor?!
han - i did not..
mo - haha yeah you did, and she saw you she was sitting right behind you..
han - oh my bad..
jag - yeah right.

usch va jag var arg på ungen, sen sätter han sig där igen och när jag ser honom flyttar han och så frågar jag om han inte har en egen plats att sitta på, Dakota svarar att heaths mamma lärt honom att dela med sig och då sa jag att hans mamma kanske borde lärt honom att var lite mer respektfull och trevlig. Då säger han att han är trevlig, herregud den där ungen borde få stryk.. Haha

Jaja, allting slutade bra, nästan. Min buss hade bytt nummer eller ja dom hade väl bara tagit en annan buss, för vanliga fall så har min buss numret 4-5, men nu stod 1-9 på den platsen. Jag blev förvirrad men det visade sig vara samma buss..

Jag började min lilla video om huset, men jag kom på mig själv med att säga konstiga saker och vrida på kameran, ska göra om det någon gång! Promise.

Imorgon är det Blue and white day, och pepprally. Lovar kort och sånt från pepprallyt. Sen är det homecoming matchen, så jag ska fixa lite kort därifrån också.

Jag ska göra en video av alla mina bilder från spirit week, det är roligare, det går snabbare att ladda upp, ni behöver inte bläddra igenom bombinlägg med bilder. Fast det kanske ni tycker är roligt? Well in that case, add me on facebook! Eller ja jag tänker ju inte acceptera er om jag inte känner er men ja.

Det visade sig förresten att jag hade en date till homecoming, eller ja han tänkte fråga mig men han hade inte bestämt sig helt om han skulle gå och han trodde inte att jag ville gå med honom. Men herregud det är typ en av mina bästa killkompisar såklart jag skulle gått med honom. Sen var det ju så kort tid dit, han orkade inte planera shit och hans mamma skulle ju tydligen ta 100000 bilder vilket jag tyckte va gulligt men nej.. Men sen har jag ju redan planerat dagen med tiffany.

8.45 - tag day (gå runt i ett område med lite treble chorus folk och tigga om pengar, vi säljer inte ens något..)
3.00 (typ) - äta chinesiskt med Tiffany @ empire buffet. Hur gott som helst är det.
5.00 (eller ja efter maten) - åka till tiffany och börja fixa oss.
8-11 - HOMECOMING!!!!

Ja nu har jag skrivit världens längsta inlägg känns det som, men jag ville berätta allting! haha förlåt!

Kommentarer
Postat av: åiti

Hej roligt att se lite bilder i alla fall.



Kram från mamma

2010-10-01 @ 02:34:02
Postat av: Isä

Boksluten laittaa kuvia me.com galleriaan.

2010-10-01 @ 06:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0