Kvalls flumm med Alexa

Hejsan!

Jag ar ledsen for den daliga uppdateringen, igar hade jag absolut ingen tid att sitta vid datorn, kom hem, at mat och akte pa traning. Efter traningen gick jag och la mig, och idag har jag inte haft nagon dator eftersom jag var hemma ensam fran halv 4 - 9.. Det sog, for jag kunde inte gora nagonting sa jag har underhallt mig med att mala fransk manikyr pa naglarna och last 100 sidor i min bok.

Vi hade Block-day i skolan idag, det ar tva dagar lite da och da, pa onsdagar har du bara dom udda perioderna och pa torsdagar har man dom jamna. sa idag har jag haft idrott, study hall, engelska, och treble chorus. Men lektionerna ar langre.

Just nu sitter alexa och laser allting hogt for mig, asroligt for det later faktiskt helt okej, men anda inte. Nu sitter hon och citerar harry potter for mig, och nu ska hon leta pa en youtube video med maskinens "alla som inte dansar"  eller vad den nu heter. Hon ska ha den med text sa att hon kan lara sig allt. Haha

Nagon som har ett tips pa nagon annan rolig svensk lat som jag kan lara dom?

Men nu ska jag sova tror jag, eller ja. Alexa visade precis hur man gor en pinguin och en haj pa facebook chatten. SAA sota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0