video

Nu har jag tränat klart. Det gick bra, Britney (ny tjej) har slutat och en annan ny tjej som heter Jess har börjat. Vi fick nya skor idag och det känns jätte bra, vill inte låna Sylvias skor längre dom är liksom förstora.

Nu sitter jag och väntar på att åka hem, och ni ska vara överlyckliga att jag inte kan åka hem direkt efter min träning, för det ger mig tid att blogga. Med ett riktigt tangentbord. Jag ska lägga upp videon här nu också!


haha döm inte min engelska, haha men visst är hon duktig? i alla fall om man jämför med andra som försöker prata svenska. Kom hit snygging visste hon redan sen innan, det var faktiskt en av dom första sakerna hon sa till mig.

Men jag uppdaterar senare! puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tack gumman, Ja jag saknar dig med, du får ta och komma hem nu!:)<3

2010-09-10 @ 05:55:40
Postat av: Linnea

hon var ju asbra haha, du lät värsta naturlig när du prata, det lilla jag hörde ;) saknar dig <3

2010-09-15 @ 23:24:07
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0